NEDIS CONNECT

A NEDIS Connect a lehető legjobb megoldásokat kínálja ahhoz, hogy Ön az üzleti folyamatait a miénkbe integrálhassa, és ezáltal időt takarítson meg, valamint csökkentse a hibákat.

 

Mi a NEDIS Connect?

A NEDIS Connect elektronikus megoldások átfogó csomagja, amely lehetővé teszi, hogy Ön automatikusan továbbítsa megrendeléseit a NEDIS felé, és feltöltse webáruházát a kiváló minőségű termékeinkre vonatkozó adatokkal.

Szeretne többet megtudni a NEDIS Connect számos lehetőségéről? Bővebb információért olvasson tovább. Természetesen felveheti a kapcsolatot az E-commerce csapatunkkal is az ecommerce@nedis.com címen, vagy kérheti NEDIS értékesítője segítségét.

 

A Quick Start Guide letöltéséhez kattintson ide.

 

A Technical Implementation manual letöltéséhez kattintson ide.

Article data

Minden nap közzétesszük a legújabb termékinformációkat és -leírásokat, professzionális termékfotókat, valamint az árakat és a készletekre vonatkozó adatokat. Ezt az információt importálhatja a webáruházba, az ERP rendszerbe, a POS rendszerbe stb. az értékesítési és összehasonlítási funkciókkal történő használathoz, ugyanakkor javíthat a folyamatokon és csökkentheti a hibahatárt.

Extra files

A termékadatok mellett a NEDIS egy további fájlokat tartalmazó listát is biztosít, amely a tartozékokra vonatkozó információkat, alternatív lehetőségeket és változatokat, valamint Frequently Asked Questions részt is tartalmaz, hogy kiegészíthesse a webáruházában található termékadatokat, amelyeknek segítségével vásárlói könnyedén megtalálják majd a keresett termékeket.

Dispatch information

Rendelésének feladása után a NEDIS egyetlen fájlban elküldi Önnek a rendelések szállítási áttekintését, Ön pedig a fájlt könnyedén importálhatja rendszereibe.

A kiszállítási információk a következőket tartalmazzák:

  • Csomag adatai
  • Feladott mennyiség
  • Nyomkövetési információk a csomag nyomon követéséhez

Real-time stock check

A szisztematikus valós idejű leltárellenőrzés csökkentheti a függő rendelések számát, és lehetőséget nyújt arra, hogy vásárlójának alternatív terméket ajánljon. Mielőtt elküldené rendelését a NEDIS részére, érdemes elvégezni a valós idejű leltárellenőrzést, melynek során meggyőződhet arról, hogy az adott termék kapható-e.

Electronic order

E-mailes rendelési űrlapunk használatával automatikusan továbbíthatja megrendelését a NEDIS-nek, így nem szükséges a megrendeléseket manuálisan bevinnie a NEDIS webáruházba. A NEDIS felveszi és feldolgozza megrendelését. Ezzel Ön időt takarít meg, és a hibák lehetősége is csökken.

Invoice PDF

Kapja meg kényelmesen postaládájába PDF formátumú számláinkat. Még azt is eldöntheti, hogy melyik e-mail-címére kapja a számlákat, így azokat automatikusan importálhatja a rendszerébe.


 

Electronic Data Interchange (EDI)

Amennyiben már rendelkezik EDI-kapcsolattal, back-end rendszereinkhez is csatlakoztathatja. Jelenleg a következő EDI-üzeneteket küldjük:

  • Product Data
  • ORDER
  • ORDRSP
  • DESADV
  • INVOICE

EDI-partnerünk, a Onetrail gondoskodik róla, hogy biztonságos csatlakozási lehetőségeink egyikén keresztül minden kívánt formátumban küldhessen és fogadhasson üzeneteket. További információkért küldjön e-mailt az EDI team részére az edi@nedis.com címre, vagy vegye fel a kapcsolatot NEDIS értékesítőjével.

A NEDIS GLN numbers áttekintésének letöltéséhez kattintson ide.


Product data

Naponta frissítjük termékkínálatunkat, beleértve az árakat és a rendelkezésre állást. Hivatkozásokat mellékelünk az olyan médiafájlokhoz, mint a képek, videók és letöltött anyagok. Óránként friss információkkal tudunk szolgálni a készletekről, valamint valós idejű ár- és elérhetőségi ellenőrzést tudunk biztosítani.

ORDER

Automatikusan vesszük fel és dolgozzuk fel az Ön megrendeléseit, legyen szó raktári rendelésről, helyi üzletbe szállítandó központi rendelésről vagy egy drop shipment rendelésről (amennyiben az országában lehetséges), amelyet közvetlenül ügyfelének kell kiszállítani.

ORDRSP (Order Response)

Az Order Response üzenet (ORDRSP) egy rendelési megerősítés, amelyet az EDI-n keresztül továbbít a NEDIS az elküldött rendelésre válaszolva. Az Order Response üzenet az elküldendő rendelés aktuális áttekintését tartalmazza.

DESADV (Despatch Advice)

A Despatch Advice (DESADV) a papír alapú előzetes kiszállítási értesítés, az Advance Shipping Notice (ASN) elektronikus változata. Ez az EDI-üzenet minden információt tartalmaz a szállítással kapcsolatban. A DESADV a legtömörebb formában közli az üzenet küldőjét és annak címzettjét, a rendelés várható szállítási dátumát, a rendelési tételekben szereplő termékeket, a termékkódot (EAN/GTIN/SKU) és a megrendelt mennyiséget.

INVOICE

Az EDI a pénzügyi tranzakciók lebonyolítása során csökkenti a hibákat és a papírmunkát, valamint javítja a valós idejű pénzügyi adatokhoz való hozzáférést. A NEDIS ezért kínál számlákat az EDI-n keresztül. Az INVOICE üzenet olyan információkat tartalmaz, mint az eredeti rendelési szám, díjak, illetékek és ÁFA-információ.

Összehasonlításra a 0 termékből ennyit választott ki: 0. (egy vagy több kiválasztása)

Összehasonlít
Vissza a tetejére